Barn iFokus

Barn

Etikett: 01-allmänt-om-barn
Läst 1013 ggr
lisette
0

kastade barn ur fönster *rörande bild*

AusaBausa
0

Nej men fy fasen! Usch det är min värsta skräck att bli innebränd m sina barn!

AusaBausa
0

hade nog också kastat ut barnen i desperation!

lisette
0

tänk att stå där nedanför och inte veta om man lyckas fånga barnet.

Elisabeth-J
0

Jag tänker lite om hur jag själv skulle göra i en sån situation. Jo jag skulle nog göra samma sak men ett blödande hjärta för man vet ju aldrig om barnet fångas eller inte. Men om jag kan rädda mitt barn från en brand så skulle jag gripa efter den hjälp som finns. Vilken tur att det slutade bra för barnet men rädsla för att ramla från höga höjder kommer nog med stor sannolikhet att följa barnet efter det här.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Linda
0

Ja vad fruktansvärt..Men lyckligtvis så räddades tydligen denna bebis, men alla de andra barnen….

Jag har många gånger tänkt på hur jag skulle göra om det började brinna…Förmodligen skulle jag svepa in dem i något och kasta ut dem…

Eller så hade man hoppats på att alla skulle bli räddade…Fruktansvärt..

lisette
0

undrar hur det gick för föräldrarna.

AnnaLundin
0

#6 hur det gick för personerna i fönstret visste de inte, enligt artikeln i aftonblaskan

lisette
0

ja jag läste med det. men det borde ju ha kommit mer info efterhand tycker man…

CBA
0

Fy fasen säger jag!!

Jag får så ont i magen när jag ser den där bilden..och när man ser hur långt det är ner till marken…fy jag får en klump i halsen!

En kollega visade mig artikeln igår och jag mådde dåligt resten av arbetspasset.

Snacka om att man måste ha en fruktansvärd panik om man är beredd på att släppa barnet ut genom fönstret så där!
Fruktansvärt hemskt för föräldrarna och fruktansvärt för bebbisen som med all säkerhet kände panik alltmed den föll ner våning för våning.

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

AusaBausa
0

såg i kvälls posten i dag att de, föräldrar mfl släktingar överlevt men inte babys storebror på 2(?) år!!! Usch så hemskt! Babyns kusin hade upptäckt branden hon var 8år o hjälte nu!

Believer
0

klarar knappt av att titta på den där bilden. Man kan ju undra vad bebis tänker. Nej usch. Men skönt att den överlevde iaf.

lisette
0

#4 tror du det? barnet var väl elva månader. undrar om det kommer ihåg sånt senare.