Finns det någon barnläkare/psykiater här?
Jag skulle vilja komma i kontakt med någon läkare här på iFokus.
Skicka pm…

Mig veterligen finns här inga läkare. Ev någon sköterska.
Ring sjukvårdsupplysningen!

Det har jag gjort.Rådet blev; sök på nätet
Men… Du kan väl ringa till en barnmottagning eller BUP, och få hjälp där???

Bub i växjö har iallafall inga psykiatriker, bara psykologer, de har inte samma kompetens,, har aldrig stött på en barnlägare heller där trotts två utredningar av dottern,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Jag skulle vilja ha en läkare som kunde ta sig tid nån timma i veckan och svara på tonåringars frågor här på sajten om barn eller mobbingsajten….
Jag raggar runt allt vad jag kan,men får bara till svar att Landstinget tyvärr inte vill ge nåt tillstånd för sådant för det är inte tillräckligt många barn och ungdomar som mår dåligt!!!!
Och det är svårt att få någon att ställa upp och svara på frågor privat….Dom vill väl inte ta med sig jobbet hem,kan jag förstå.

#5: Smart, jag ska se vad de säger i min komun. Kanske någon kan ställa upp härifrån.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#5 jättebra idé tycker jag!

Tack tjejer.Ni läser väl också dikter och berättelser här av unga som mår dåligt?Jag tycker att det är jättehemskt att ingen hjälp fins att få för dessa barn.Att det inte finns tillräckligt många som mår dåligt, är för tusan att lägga locket på,tycker jag!Vågar dom inte se verkligheten,eller vad?