barn blir "kära!"
har era barn blitt kära nån gång ?
tex i en vuxen (de händer) när jag var 3 år upp till kanske humm 6 - 8 år var jag kär i han Pierre som visade vädret på SVT… me långt lockigt hår.. så de var ju bara en på TV.. min dotter på 5½ år är lite kär i en "Beppe" på barn kanalen.
Händer de era barn med ?
plus att hon nydligen sagt att hon tror hon är kär i en på dagis.. (vill ej nämna namn)
Självklart blir barn kära! Jag har MÅNGA kusiner och nästan alla har sagt någon gång att dom "gillar" någon på dagis eller förskola :D Jag tycker att det är så sött när små barn gillar andra små barn!
tack :P, ja de e sött.. men mest om de händer så i en vuxen eller en som bara e på tv hehe.
Joo en av mina kusiner sa att hon tycker att han på bolibompa var sööt och hon är ca 5 år!
okej! =)
:D

Jag har jobbat en del på dagis och det händer ganska ofta att barn blir "kära" i varandra och leker bröllop.
mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar
ja, gulligt :P
får själv höra mycket sånt av min dotter.. 🙂.. men inte hört så mycket om de med vuxna och tv personer hehe. Kanske bara jag och min dotter ligger i generna :P
Joo det kan ju vara så med:D
Min ettåriga tös har nog förälskat sig i en pojke i samma ålder på förskolan. De brukar alltid sitta brevid varandra och kramas när jag kommer och hämtar henne :)
naw, gulligt hehe.
jag kan minnas tillbaka att jag var 4 år och var kär i min mammas väninnas son som då var 14 år hehe. Och frågade "ska vi gifta oss när vi blir stora?! " så svara han "vi får se!" för att vara snäll och ja svara sen "oj, hur ska jag nå upp till kyssen" haha..
Min mamma var dagmamma i många år och min kusin var dagbarn hos oss. När hon var runt 3 år blev hon kär i en pojke som var 1 år äldre. Hon blev fnittrig och kunde inte sitta still när han skulle komma. Han var förtjust i henne också men på henne var det så tydligt. Det höll i sig i många år och hon var jättenervös när hon skulle på kalas till honom efter att han slutat hos oss. Han var speciell för henne i många år. Har aldrig sett så påtaglig kärlek hos ett så litet barn tidigare.
Sajtvärd på Iller.ifokus
Min systerdotter var kär i min pojkvän (hon ca 5 år och han ca 18 år). Gulligt 😃
#11 naw hehe.. 😃
#12 hehe.. jaså de var ju tur hon bara var 5 då *fniss* du hade nog inte tyckt de vatt lika gulligt annars! 😛hehe.