herregud säger jag bara!!!
sjuk, sjuk eller sjuk?
mamman som låter de + den som gör de och de runt om kring som låter de hända… uch, uch, uch!!
Finner inga ord….
Skräckfilm - Hårdrock - Min blogg - Last.Fm
Den siste idioten är inte född ännu!
Ordmärkeri är den lindrigt intelligentes sätt att hävda sig

Såg nån man som tatuerat ett tjugotal grisar för att "träna sig", det var helt oförståligt!
:-( är för känslig för att se klippet. Bara jag läste överskriften fick jag en klump i magen :-( Fan ta vissa föräldrar, helvetet väntar på dem!
Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~
S*Winterwind
Sjukt så in i norden.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
verkligen sjukt… 😭
#3 ja… även de är hemskt… en sak de som övar på grisskinn fån slaktade grisar.. men inte levande…
Militären övar också på grisar… För att lära sig behandla skottskador och dyl.

Skjuter dem levande grisar först är det ju helt sjukt,
Ja, de söver dem och skjuter dem. Sedan får de lära sig att hantera akuta skador.

Tycker dem kan skjuta varandra istället, människor är hemska inte konstigt att man föredrar djur.
Ja, kan hålla med till viss del, men grisarna lider ju inte iom att de är sövda hela tiden. Det är svårt att hitta andra sätt för dem att lära sig hantera den typen av akuta skador. Det var värre i Bolivia, där skar de ut hjärtat på och högg ihjäl levande hundar, för att soldaterna skulle härdas och lära sig stå ut med skrik. Människan är i många avseenden en avskyvärd djurart

Man kan ju simulera och göra fejksår att öva på! Eller vrf inte studera akutpatienter på sjukhus?
Dem kan väl skada varandra så lär dem sig både att lägga om sår och höra skrik!
Nja, det är ju inte riktigt samma sak, im at man ska lära sig stoppa blödningar och dyl. Det är inte många patienter på sjukhus som blivit skjutna med automatvapen, plus att få nog skulle vilja att ett gäng outbildade militärer går loss på dem. När det kommer till hundarna i Bolivia, är det vedervärdigt och är förbjudet i dag.
Jag vågar inte ens kolla på klippet, vad handlar det om?

#14 Det är en mamma som håller fast sitt lilla barn som blir tatuerat under plågsamma skrik 😭
#7 Min hästveterinär fick operera hundar (Beagel) när hon pluggade till veterinär. Då sövde dom hundarna och opererade allt möjligt på hela hunden. Skulle hunden mot all förmodan leva när dom var klara så avlivades den i stället för att få vakna upp.
Fy fan vad mycket idioter det finns!! Råkade på en film på fb där några utländska män låter ett litet barn (1-2 år) trilla ner i en pool o sen leker med det som en leksak. Puttar runt det o tom vänder på det så ansikte kommer neråt för att sen dra upp det så att det kan andas o sen ner med det igen. Jag mår illa bara jag tänker på det! Vad är det för fel på folk???
#16 Usch jag kan inte se sånt, mår nästan fysiskt dåligt efteråt. Som det där klippet med den där tåring som böev påkörd i Kina. Fick det också via FB, dem lät honom bara ligga där och dö, folk bara gick förbi och sedan kom en annan bil och körde över honom igen. Vissa människor har inget hjärta.
Nej, den som stannar och tar hand om den skadade måste betala sjukvården för den skadade. Så han som körde på barnet medgav att han försökte döda barnet, för när han väl hade kört på det, ville han inte betala sjukvården, för det hade han inte råd med. När barnet väl var dött, betalade han dock en summa till mamman, som ersättning och "plåster på såren" Jag hade dödat honom. Säger bara det.