Tygblöjor?
Hej alla. Någon som vet var jag kan köpa tygblöjor? Finns det olika sorter? I så fall, vilka är bra, vad ska jag tänka på? Tacksam för alla svar 
Det finns massor av olika hemsidor som säljer tygblöjor, jag har inte använt det till mina barn så jag vet inte vilken sort som är bäst.
Åh vad jag önskar att vi hade tvättmaskin, jag vill också köra tygblöjor.. Kanske nästa gång 
vet våran ica maxi har tygblöjor
#3: Va? Är det sant? Då ska jag gå på jakt på min närmaste ICA Maxi, kanske jag har tur! Tack 
Det finns lite olika varianter av tygblöjor, både "alltiett" och såna där man viker en blöja av ett tygstycke och har en ytterbyxa utanpå.
Vikblöjor har jag ett lass begagnade som jag kan sälja, om någon är intresserad. Några begagnade ytterbyxor i olika storlekar medföljer, i varierande skick…
kolla också typ tradera kanske kan ha sånt. har ingen erfarenhet av sånt för jag gillar dom ej :P
jag älskar dom som ser ut som handdukar :)
dock så använder jag dom som kräkhanddukar till min dotter & det är dom kanon bra till ;)
A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på Rexkanin & Weight Pull..!
Jo, uppsugningsförmågan är toppen - om man bara kommer ihåg att låta bli sköljmedlet när man tvättar dem…
Vi började med tygisar till vår äldsta dotter, som tyvärr visade sig inte tåla dem. Hon sov så långa stunder att det blev för fuktigt för huden när hon kissat, så hon fick utslag.
Och till de yngre hade vi hunnit bli för bekväma med engångsblöjorna, plus att vi hade tre små barn tätt så det hade blivit för jobbigt. VI har använt tygisar någon enstaka gång till småsyskonen.