hjälp med en tokig 14 mån
hej hej, min son är 14 månader om 2 veckor. han trar ner blöjan (upp o gå) så snoppen hamnar fel så han kissar mellan blöjans kan o benet. jag har testat att ha byxor,kallingar på honom men han fattar hur han ska göra ändå. det har hänt att han tagit av sig blöjan o det har varit bajs o kiss lite över ALLT. vad gör jag? inte skoj med kiss o bajs på mattor o möbler!
Kommer en bild med här där han sitter o kollar in den i sin fotölj. mhmm vad gör jag,
ha boddy på honom ?
eller den kanske han kan knäppa upp ?
boddy har vi aldrig på honom för han tycker det blir varmt, han har lärt sig att dra upp tröjan om han vill ha av den om det är varmt TEX. sen går han oftast i blöja hemma. tänkte om man kunde komma på något som gör att han inte tänker på blöjan han är ju för liten att vara utan blöja
Har du testat en body utan ärmar? Det borde inte upplevas som lika varmt.
#4 bra ide'! Det finns ju även bodys som är som ett linne, det borde ju inte bli för varmt.
Annars har jag ingen aning, borde det inte gå att fösöka säga till honom att han inte får göra så?
Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~
S*Winterwind
blivit bättre nu under dagarna.. inte hänt en "olycka" på 4-5 dagar =) hoppas han slutar helt nu