Bebissjuk
Haha, är 15 år men sjukligt bebissjuk. Får nog nöja mig med 3 nya bebisar som kommer nu i höst, 2012. Syrran ska ha sitt andra barn (mitt femte syskonbarn!), en ny kusin kommer till världen och ett nytt kusinbarn blir fött. :}
Känns spännande! Men är nu så bebissugen (barnsugen överhuvudtaget!), så var bara tvungen att skriva av mig och ta en titt här. Men vet så väl att det inte funkar, så behöver inga kommentarer om det.. ;}
När jag var 17 var jag typ lika bebissjuk som du! Ville verkligen ha bebis!
men sen gick det över och har väl inte kommit tillbaka förrän nu (11 år senare) Har oxå fått nöja mej med syskonbarnen tills mina egna kommer! 

Jag hade också en period i 16-17-årsåldern då jag fick sådan otrolig längtan efter barn! Den försvann också men kom tillbaka i oförsvagad form när jag var 21. Fick mitt första barn när jag var 22 och får mitt andra nu när jag är 25. Du får njuta av "dina bebisar" som kommer nu, så får du säkert egna en vacker dag!

Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Jag är bebissjuk nu, blir avundsjuk när jag ser gravida eller nyfödda. Min mor påminde mig bra mycket när jag var 21 att hon ju hade fått sitt första redan då och nu när jag fyllde 23 påpekade hon att jag ju föddes när hon var likagammal som jag är nu. ÅHH inte lite retsamt (hon vill ha barnbarn) Då jag är enda av hennes barn som verkligen har barnaönskan så är hon jättenyfiken på när det händer. Tom storebror och lillasyster har börjat fråga mig om barn haha