Picknick mat!
Nu är våren är o så även ökade aktiviteter utomhus.
Undrar om någon har bra tipps på pickninck mat till en liten kille på 9månader med två tänder?
Recept o tipps tack!
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad

Tänkte mera mat i väg. Svårt att komma på god o nyttig kall mat. Vi kan vara ute hela dagen o har välling med till honom men han vill ju också tugga som vi 
Pannkaka går ju att äta kall och är lätt att "tugga", så vansinnigt nyttigt är det ju inte. Mosat ägg kanske? Vad tycker han om att äta då? Hur pass bra är han på att använda sina små tänder? Han kanske nöjer sig med fruktmos eller yoghurt.

Han är jätte ducktig på att äta. Pannkaka ingen dum ide går ju att göra nyttiga också.
Fruktmos är han inte glad i.
Tänderna älskar han att anväda tyvärr 
Svårt när de är så små att hitta något gott o nyttigt som går att äta kallt.
Köttbullar både ju funka också.
Pannkaka är väl inte onyttigt? Ägg, mjöl, mjölk.. Jättefina ingredienser ju. Lite mosade blåbär eller banan i pannkakan och kanske mosade hallon som "sylt" och voilá! :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#6 Ja, det beror ju förstås på vad man tycker om mjöl.

köttbullar bra ide. Pannkakor går att göra på många vis o med många olika sortes indrigenser man måste inte ha ex vete mjöl även om de är vad jag tycker är godast kall. Brukar ha med bullgur, fint rårivna morötter o kyckling när vi är ute men kul att kunna variera lite.