Barn iFokus

Barn

Etikett01-allmänt-om-barn
Läst 1029 ggr
ho0mii3z
0

Barnkläder, favorit märken?

Hej alla barnföräldrar!!

Jag är nyfiken på vilka märken ni hellst handlar!

Jag var inne på name it, en tid, Tycker kvaliteten är bra men tyvärr mycket likadant i affären bara i olika färger.
Sen öppnade jag ögonen för Polarn och pyret och har massa kläder för barn där ifrån.

Vad är era favorit märken?
Och vad tycker ni om dess kvalitet och urval?

Tiktok: @iminaandetag
Instagram: @iminaandetag

AnnaLundin
0

Mitt favoritmärke är Lingon och Blåbär. Nu är jag ju förvisso partisk eftersom jag säljer kläderna - men det gör jag ju just för att det är mina favoriter.

ho0mii3z
0

ja men dem är inte så lätt åtkomliga , menar i affärer, på hemsidan står de att man ska vara värdinna?

men , vad tycker du om kvaliteten då? och urvalet med deras kläder.

Tiktok: @iminaandetag
Instagram: @iminaandetag

AnnaLundin
0

VI säljer helst via homeparty ja, men det går att beställa dem ändå - både på webben och från någon säljare (kostar lite mer att beställa från webben)

Kvalitén är jättebra, de tål att tvättas hur många gånger som helst och behåller ändå färg och form. Min minsting håller just på att börja använda de första plaggen jag köpte för 8 år sedan och han blir då fjärde barnet att använda det. Att det finns flickar som inte gått bort kan man ju inte belasta kläderna för…

Jag har handlat så mycket från L&B genom åren och fördelen där är ju att man kan komplettera efterhand, eftersom det är samma grundfärger so återkommer. Så för mig är urvalet tillräckligt. De är ju också helt i min smak, jag har svårt att hitta sånt jag gillar när jag går på stan och handlar. Jag fastnade för L&B eftersom jag slapp ljusgult och ljusrosa med spetsar och volanger på till mina tjejer. Jag vill ha rejäla kläder som tål att både användas och tvättas.

kredka
0

Jag blev helt kär i kläder från Desigual, dem är så otroligt fina :D sedan så oftast handlar jag kläder från RE:Kids (Reserved barnlinje) och Marks&Spencer barnkläder har fantastikt kvalitee på sina kläder. Ibland sonen min får nåt från Zara kids eller name:it

Välkommen till ferretplanet.se :)