Barn iFokus

Barn

Etikett02-barn-0-12-mån
Läst 2909 ggr
WinterPrince
0

Namngivningsgåva

Jag har lite smått panik, behöver hitta den enkel present till min brorson på "namngivningsdagen".

Han ska få ett presentkort, se bifogat, på ett korsstygnsbroderi. Men vill ge någon sak också, inte något klassiskt men gärna något han kan ha som minne.

Han är redan 8 månader ska jag tillägga, känns som dom flesta saker jag hittat är för mycket yngre barn.

Max 250kr.

[FruStein]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Varför frågar du inte din bror om råd?

[Theriss]
0

Learn to play-grejer, kläder, Briosaker… man måste ju inte ge saker som är till den åldern barnet är i för stunden, saker som är till för äldre (ex ett år) är uppskattat. Även ifall barnet inte fattar vad de ska göra med sakerna än så har de roligt med att känna och se på färgerna tills dess.

Tina-A
0

Du kanske kan göra någon vacker tavla med bilder och texter på barnet. Vi fick en underbar bok (vet inte hur mycket den kostade) med bilder på mitt barn under hennes första månader med vackra texter i som nästan rörde mig till tårar!

Du kan ju ge underbara sagoböcker, kläder, något litet smycket så som ett armband eller kanske ett halsband med barnets månadssten på.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Minxis
0

om det ska vara en namn-fest så finns det en rolig sak du kan göra. Köpa nån enkel färgad tröja eller body (vit brukar vara lättast) och köpa märkpennor och låta alla som är där skriva en liten hälsning

låter kanske lite corney men brukar uppskattas och när barnet blir större så är det kul att se vad alla har skrivit :) som att hitta studentmössan efter 10år och läsa vad alla skrev, alltid lika kul.