Barn iFokus

Barn

Etikett20-tips-råd
Läst 8091 ggr
hästmamman
3

Tips till dig som ofta hittar hål på knän!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har 4 barn, varav ett är så litet att detta inte har någon betydelse ännu, men de andra …

de får ganska ofta kläder i present av släkt och vänner, och vad många inte tänker på när de köper byxor är att knäna är den svaga punkten i den här åldern, typ 3-13 nästan alla våra byxor har hål på knäna…

ett tag lappade jag med jeanstyg, nål o tråd, ett tag körde jag med textillim, men ungarna gillade inte mina alster och de jag limmade gick ofta sönder igen, så sprang jag över en sajt på nätet som heter www.knälappar.nu och där finns FÄRDIGA lappar, i flera storlekar och massvis med tuffa motiv, som jag brukar låta ungarna välja… de klagar aldrig, till och med så är det flera andra föräldrar på dagis/fritids som frågat hur jag fått till de tuffa detaljerna på grabbarnas o tjejjens jeans…

OK, jag tog inte åt mig äran, men jag vill passa på att slå ett slag för den här sajten, en av de bättre, man slipper kasta byxor o andra kläder bara för att knän/rumpor inte håller…

www.knälappar.nu

[YlvaP]
0

Smart tips. Skrattande

bubbelbubbel
0

åååh! perfekt! jag som precis satt och funderade på var jag skulle hitta fina lappar till pojkens byxor! han kryper ju hål på dom…..