Bröstböld och j*vla skitläkare!
Hej!
Jag hade oturen att få en bröstböld som jag har fått punktera och tömma två gånger tidigare. Idag var jag och satte in en liten slang för att kunna tömma och skölja ur den själv hemma, så att det ska bli bra nån gång. Den förbannade skitstöveln till läkare hade visst lite bråttom, så han sa att det inte skulle göra ont och att det inte behövdes någon bedövning.Fy satan vad ont det gjorde! Om det är nån av er som behöver göra detta så kräv att få bedövning! det är värt bedövningssticket, jag lovar!
Vill du bo i Sveriges största ekoby? www.ecovillage.se
Det där lät inget trevligt!
Antar att man ska vara väldigt glad att man har sluppit bröstbölder!
Men va *** Sadu till honom? Jag hade nog bett att få prata med läkarens chef… så här får det ju inte gå till! Hoppas det läker ihop nu då så du slipper träffa puckot fler gånger! Och givetvis slipper ha ont mer!
#2 Jag var så jäkla hög på adrenalin så jag fattade liksom ingenting förrän han hade gått. Men jag har bett att slippa ha den läkaren igen och jag ska lämna in ett klagomål på honom.
#1 Ja bröstbölder ska ni vara glada om ni sluppit! det är verkligen inget kul.
tyvärr lossnade mitt drenage också, så nu är den på väg tillbaka (igen)… ska till sjukhuset imorn. håll tummarna får att det går bra!
Vill du bo i Sveriges största ekoby? www.ecovillage.se