Vill du ha ett extraknäck?
Vill du dryga ut föräldradagarna eller kanske spara ihop lite extra pengar till en resa eller ett nytt kök?
Prova att sälja kläder till barn o vuxna via hemförsäljning! Lingon och Blåbär söker fler konsulenter över hela landet. Just nu det mest förmånliga starterbjudandet hittills.
Dessutom bra personalrabatt på köp för eget behov.
Intressant? Jag berättar gärna mer!
puttar upp detta, som alltid är aktuellt.
Det spelar ingen roll var i landet du bor, du behövs överallt - även i Finland, Norge och Tyskland!
Du behöver ingen tidigare erfarenhet av försäljning, du får gratis utbildning och support.
Kika på websidan jag länkade till i trådstarten så ser du hur kläderna ser ut.
Puttar upp detta igen, det är ett trevligt deltidsjobb där du själv bestämmer när och hur mycket du ska jobba!
Och även om du tycker att "men jag är ingen säljartyp", så kan det vara värt att prova! För säljartyp, det är inte jag heller, men jag har jobbat med det i 3 år ändå…
#3 - det är redan fixat, direkt efter senaste uppknuffen av denna tråd…
Fast jag tror att det är blans småbarnsföräldrar man hittar de flesta som kan vara intresserade av detta. Och det hoppas jag att någon är, det är ett jättekul jobb där man lär känna många nya trevliga människor!
#4 okej…
jo, jag sökte det ( så tack för tipset), sökte även ett annat likadant men något annat företag här om dagen! 
Detta är fortfarande aktuellt!
Tipsa mig (t.ex via PM) om personer (du själv eller ngn annan) som skulle vara som klippta o skurna för detta trevliga jobb, så har du möjlighet att få en presentcheck på 500 kr (om personen börjar jobba…)
Jag behöver namn, bostadsort, telefon o gärna mejladress. 
Hur det går till?
Man får låna en kollektion, köpa till ett startkit och sen är man redo att börja sälja. Gratis utbildning, boka visningar gör du själv. Och njuter av att träffa alla härliga föräldrar som finns i din omgivning!