var tar tiden vägen?!
Min lilla dotter är född i November 2007, så hon är ju inte sååå gammal, men ändå tycker jag tiden bara flyr iväg!
När jag kollar på henne och ser allt hon kan göra nu allt hon kan säga osv osv, så kan jag inte tänka mig att hon har varigt en liten liten bebis, Jag minns knapt bebistiden!! trots att det bara gått 2 år och 3½ månad sen hon föddes!
och hon hade svår kolik…. jobbig stund, men den tiden minns man inte alls även om den varade i 3 månader.
Alla sa åt en "ta vara på bebytiden den försviner så fort" och då tänkte man bara " jaja.. " sen inte så mycket… men det ÄR sant… nu minns man knapt den trots de bara går lite mer än 2 år.. 
Hur är det för er?! är det samma?!
eller är det bara jag som har så extremt dåligt minne..
(klart att jag minns om jag tar mig tid till att tännka tillbaka..)
(på bilden är det hennes 2 års dag
)
Man glömmer och man förtränger, på gott och ont…
#1 jo så sant så, men ibland kan jag tycka det är lite synd, och så kanjag sakna bebytiden på sätt och viss, men ändå gillar jag denna åldern med..
alla åldrar har sin charm.. 
#2 - en av mina vänner - fyrabarnsmamma - brukar säja att "de är alltid i sin bästa ålder" och det ligger mycket i det…
#3 jo.. så är det nog! 

Hehe, intressant att du säger det för jag tycker att tiden går ruskigt fort och ändå är dottern bara 2 månader! Det känns som en evighet sen hon föddes, men samtidigt känns det som igår. Jag verkligen ser hur hon växer. Helt plötsligt är något klädesplagg omöjligt att stänga, trots att hon hade det bara några dagar tidigare. När hon föddes simmade hon i storlek 50 och nu börjar storlek 56 sakta packas undan plagg för plagg..
Visst är det roligt att hon växer, men ibland känns det som att det går för fort! Jag ha min lilla, lilla bebis för alltid :) (Fast hon kommer nog alltid vara min lilla bebis) :)
#5 jo.. det går fort hehe. ja de där minns jag.. et med kläderna alltså!
,
ja jag tror med att ens barn alltid är ens lilla lilla! 
Usch ja, tiden går jättefort! Dottern är 1,5 år nu och snart kommer en ny liten bebis. Känns så konstigt, som om Ronja fortfarande skulle vara en bebis. :P
Vi träffade våra vänner förra helgen och deras 2 veckorsbebis och jag kunde inte alls förstå att Ronja har varit så liten, ja till och med 1,5 kilo mindre än deras lilla. Helt otroligt!
#7, ja den bara riner iväg..
Jasså vad skoj grattis då till den lilla i magen! 
Nej jag vet, min syster fick en dotter när min dotter var 16 månader, klune heller ej då förstå att min dotter varigt så liten!