Barn iFokus

Barn

Etikett: 25-off-topic
Läst 2574 ggr
regskylt
0

ont av att sitta på cykel? som mamma

jag födde min dotter för lite över ett och ett halvt år sedan, och i maj förra året var jag gravid i några veckor men graviditen avbröts..

jag kan nu inte längre cykla, ör jag får så jävl*** ont nere i mina privata regioner..

någon som känner igen sig? är det normalt att man får sånna här "men"?

jag brukar inte cykla vanligt utan har nydligen börjat gymma, och det hade varit jättebra om jag kunde sitta på träningscykel som uppvärmning Rynkar på näsan

JMax
0

Jag har inga problem med det. Har cyklat mycket (racer) både innan och efter samma nu med sonen som föddes i somras var på cykeln ganska snabbt efter.

Gör det ont i typ skelettet eller i "köttet"? Skum beskrivning, hoppas du fattar vad jag menar…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Lenore
0

Det låter inte helt normalt tycker jag, att man ska ha så ont så lång tid efter förlossningen eller aborten/missfallet.
Om jag hade varit du hade jag vänt mig till MVC eller gyn för rådgivning.

Bumsibum
0

håller med nummer Lenore.

magma
0

Undrar som #1, ont hurdå? Jag kan fortfarande då och då få ont i "mittfogen" i blygdbenet efter mina sk foglossningar, ändå är det snart 5 år sedan jag fick yngsta barnet..!

regskylt
0

Jag tror att det gör ont i själva skelettet. känns lite som att det smulas sönder i mig och har ont i en till två dagar efteråt.

Had einga problem med foglossning när jag avr gravid.. Ska nog höra med gyn om detta när jag får tid över

magma
0

Det är nog bäst. Om jag hade som du skulle jag gå till en kiropraktor också, min kiropraktor hjälpte mig jättemycket med mitt bäcken både före och efter förlossningen. Hoppas det snart ordnar sig!