Feber.
Inatt var min lilla prinsessa näst intill omöjlig! Hon sov inte mer än ett par minuter. Så vid 6 i morse somnade hon och sov till 11.
Hon var stek het i natt och hade feber, men som avtog väldigt snabbt, hon har varit dålig i magen ett tag, men kan detta ha ett samband?
P.S hon är 2 månader.
Tiktok: @iminaandetag
Instagram: @iminaandetag
Samband feber-svårt att sova? ja, absolut
Samband feber-dålig i magen? Möjligt men inte lika självklart
Samband dålig i magen-svårt att sova? Ja, absolut
Mitt tips till dig om hon får lika hög feber igen, ge henne febernedsättande om febern påverkar henne. Flytande panodil/alvedon/reliv eller stolpiller av samma sorter rekommenderas. Stolpiller är kanske enklast att använda på en bäbis. Köp hem så det finns tillgängligt nästa gång det händer. 
Åh tack, jag har trott att man inte får använda sådanna preparat på så små bebisar. Men det är väl fel.
Du har nog rätt i det, det står i Fass att de kan användas från 3 månader. Så innan dess, ring sjukvårdsupplysningen eller nåt och fråga ifall det är okej att ge, om det skulle verka behövas. 
Aa jag gör så, Tack!
Så små barn "ska inte ha" feber.
Ring 1177 som #3, skrev och be dem om råd.
Jag har kanske haft tur men de gånger jag ringt har de varit mycket trevliga och gett riktigt bra råd.
Susanne
Susanne 
Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.
oj nu blir jag nervös, hon har haft feber 4ggr redan :O
#6 - det kanske är läge att låta en läkare kika på henne då. Hellre en gång för mycket än för lite med såna små.
var på läkarbesöket i dag på BVC men han sa att allt var bra med henne.
kanske ska be om ett 2 utlåtande?
#8 - det behövs säkert inte, men om hon fortsätter att få feber ofta så ska du nog åtminstone ringa sjukvårdsrådgivningen och kanske be att hon blir uppkollad DÅ.