Barn iFokus

Barn

Etikett02-barn-0-12-mån
Läst 1787 ggr
Jossan86
2009-06-17 21:37
0

Lite skryt

Måste få skryta av mig lite innan mamma-hjärtat spricker av stolthet Tungan ute

Inte nog med att vår prinsessa började prata när hon var 7 månader, nu har hon ett ordföråd som är helt otroligt och kan till och med lägga i hop lätta meningar som tex. mamma smaka, mamma tutte, hej då vovve osv.

Nu har hon sedan några veckor tillbaka traskat runt med gå-vagnen och mest sett ut som en halt liten höna men idag, 9½ månad, vågade hon släppa taget och knata iväg helt själv..

Naturligtvis finns det varken batteri i digital kameran eller videokameran och det avskyr jag mig själv för just nu, men men, det är ett i-lands problem känns det som Glad
Men det var ju till sånna här tillfällen vi köpte den…

Nu blir det jaga bebis!

Telefonkontakt
2009-06-17 23:46
0

vad roligt att höra :)

är lite avundsjuk på pratandet, min på Elva på 11 månader säger ingenting.. Eller, "mamma mamma mamma" "bara" :P

Var stolt över din lilla begåvade unge ^^

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Jossan86
2009-06-18 11:32
0

#1 Ja men alla är ju så olika så man ska ju inte jämföra Glad
ditt barn kan säkert mycket annat som min surrkuse inte kan Tungan ute

Till exempel så har hon inte en tand så långt ögat kan nå, fast hennes bror fick inte heller sin första tand förän dagen innan han fyllde 1 år..
Hon har aldrig kunnat krypa ordentligt, bara ålat sig bakåt…

En sak är då säkert, att allt kommer så småningom Glad

JMax
2009-06-18 16:14
0

Va roligt!!

Typiskt att inte kamerorna funkade…hade inte de i närheten när Norma tog sina första steg på en utställning heller.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

sandra1977
2009-06-18 22:28
0

min Caspian är oxå 9,5 mån..kan säga mamma,pappa,mjau(om man frågar vad kissen säger) aj,aj o klappa händerna när man ber honom..men han kan inte krypa…så olika det kan vaGlad