Barn iFokus

Barn

Etikett01-allmänt-om-barn
Läst 1687 ggr
Susanne
0

Spillfria flaskor/muggar ...

… finns det ett stort utbud av och jag tror baske mig att jag har en av varje MEN hur jag än gör så dräller de från gängorna.
Vad i hela friden gör jag för fel?

Susanne Skrikandes

Susanne Glad

Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.

JMax
0

Oj, då måste du ha köpt måndagsexemplar av allihop!

Jag har med flera olika sorter o de har funkat jättebra. Har du kollat om de har nån typ av packning o att den sitter som den ska?

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Zahara
0

Har bara en jag kan rekomendera och det är tupperware. lillan slänger den tvärs över köket men inte en droppe kommer det :)

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus

CarolaCarro
0

rekomenderar oxå tupperware.. de är de enda sonen kan använda..

Kimpa
0

Har oxå använt tupperware och de har varit super ända tills ungarna började tugga på dem när de drack. Då spricker "springan" upp ganska fort och sedan läcker de.

Link-
0

Jag hade en spillfri mugg från Esska, den funkade väldigt bra. Nästan lite för bra, det var lite kämpigt att få av locket ibland när den skulle diskas. Glad Ska köpa en till men såg att designen ändrats nu. Hoppas de är lika bra förtfarande.

Gullan402
0

När mina barn var små så körde jag med MAM, en mugg som funkar bra. Har till och med några pensionärer som har såna på äldreboendet där jag praktiser. De har  dem till vatten på sängbordet till natten och klarar då att dricka själva utan att riskera en "dusch" på natten.

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!