Barn iFokus

Barn

Etikett02-barn-0-12-mån
Läst 1555 ggr
Elisabeth-J
2009-04-26 00:17
0

Brio och Emmaljunga

Jag ska bli farmor i Oktober och ska köpa barnvagnen. Dom vill ha enbart en liggvagn för dom vill ha en annan sittvagn sen så en kombi eller duo är inte aktuellt. Jag har kikat lite på nätet men dom säljs mest som duo och inte enbart liggvagn. Vet ni någon butik på nätet som säljer dessa vagnar?

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

JMax
2009-04-26 00:54
0

www.babyproffsen.se

De säljer ju dom vagnarna.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Elisabeth-J
2009-04-26 11:16
0

Jag tänkte mer på nätbutiker där man kan beställa vagnar, vill kunna se priser och jämföra mellan butikerna Glad

Elisabeth 

JMax
2009-04-26 11:23
0

Aha! Där är jag inte så insatt…Jag vill gärna klämma o känna. Provgunga lite…Skrattande

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

AlbaStiffler
2009-04-26 16:47
0

www.barnvagn.se

www.billigabarnvagnar.se

Tror det lönar sig att ringa dem och prata med dem, även om vagnarna säljs som duo eller kombi i första hand så kan de kanske "dela" dem och sälja enbart liggdelen. Jag fick själv min barnvagn ihopplockad så som jag ville ha den, men jag minns dock inte längre av vilken av ovandestående länkar jag köpte dem från. Tror det var den första. Fick jättebra pris, nästan halva priset mot i affärerna.

Elisabeth-J
2009-04-26 17:47
0

#4 Tack!

Kom nyss på att man kan ju köpa ett chasi och en liggkorg Glad Jag ska genast titta på dom här länkarna. Hittade en på blocket som är använd endast två månader för 1200 kr, men det känns som att det är lite för tidigt än så länge, vill köpa den tidigast juli.

Elisabeth