Barn iFokus

Barn

Etikett02-barn-0-12-mån
Läst 1940 ggr
kitty
2009-03-11 10:33
0

Ifs bilbarnstol?

någon här inne som vet något om Ifs barnstolar? är dom bra eller dåliga? hittade test som sa att dom var bra, men vill ändå ha lite åsikter från användare.

Elisabeth-J
2009-03-11 11:10
0

Jag har tyvärr ingen erfarenhet av den stolen men hopas att någon annan här kan berätta Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

lisette
2009-03-12 21:48
0

jag hade babyskyddet och det var skit rent utsagt! han satt jättedåligt i det och den var jobbig att ta med sig och sätta in i bilen. vi bytte så fort han var stor nog att sitta i de större modellerna.

nu tror jag de har bytt till andra skydd med basenhet. den vi hade var inte av den sorten.

här är alla stolar

CoolJay
2009-04-10 01:34
0

Har hyrt alla. Är inne på första fortfarande. Izu Sleep.  Har fungerat bra. Bra med vaggningsmöjlighet. Ganska lätt att sätta in den i bilen. Lite svårt att bära den hela tiden. Väger ju 2 kilo. Blir konstig ställning man bär i. Den är gjord att man ska kunna sätta den i en vagnrede men har inte hittat något.  Våran son tycker att den är skön att sitta i. Somnar lätt i bilen. Nu har vi börjat lämna den kvar i bilen o bara bära in vår son.

magma
2009-04-11 23:57
0

Vi har haft "mellanmodellen", dvs den bakåtvända, till båda barnen. Men till sonen (född -02) så såg den lite annorlunda ut, då fanns inte den där bygeln framtill.

Vi har varit mycket nöjda med både flexibiliteten och rymligheten i stolarna! Dottern- som fyller 4 år 2 juni och är 107 cm lång- har suttit i den ända tills förra veckan, då jag köpte en framåtvänd stol helt enkelt för att hon är så lång nu att den blivit trång.