Tips för föräldrar
Tänkte tipsa om ett kommade programmet "Tonårsliv" i SVT som faktiskt har premiär ikväll kl 21.30. Min mor har tänkt följa programmet och se hur det går för tjejerna, och har redan tipsat om det sina arbetskamrater om programmet, så jag kan väl göra något liknande jag 

Tack för tipset! nu missade jag det igår men det finns säkert en tid för repris och ska det se nästa vecka.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Bra tips! 
Fast med 6 år kvar tills äldsta barnet blir tonåring så tror jag att jag väljer att fokusera på det som kommer hinna hända innan dess…

Tipset var bra men programmet sådär. Jag hade heller sett mera konkreta saker med hemmaboende tonåringar. Att få barn vid 18 och sen separera från fadern och flytta hem till moster. Anorektiska tjejen gjorde heller inget direkt intryck på mig och inte tjejen med dyslexi. Tja, jag hade mer sett ett program om yngre tonåringar, omyndiga som bor hemma fortfarande eller i första egna hemmet. Hur man ger sig i kast med att få en familj att fungera med tonåringar hemma.
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!
Jag såg reprisen av första programmet och ska se andra avsnittet idag. Det börjar 21.30 idag med antar jag. 
Till alla dem som har missat ett avsnitt, så kan man se alla avsnitt på SVT's hemsida.