Blåsor på händerna
Lillaskruttan fick vara ute en stund utan vantar på asfalten idag och nu ser jag att hon fått vätskefyllda blåsor i händerna! Vad kan jag göra för henne? Jag vet att jag inte ska ta hål på dem. Men kan man göra nått annat? Första tanken som for genom huvudet var kylbalsam… Men jag vet inte?

Oj! Vet inte hur man ska göra för att lindra men hur har hon fått dem?
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Jag tycker att du ska ringa rådgivningen och fråga, kanske behöver blåsorna kollas.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Vid en nogrannare titt ser jag nu att det inte var så farligt som jag först trodde. Så jag ger det till i morgon när Linnéa vaknar och ringer då.
Jag antar att det blev för vasst för hennes små händer på asfalten. Man tycker själv att det var så kort tid, men det behövdes inte så mycket.

Idag är blåsorna helt borta. Nu börjar bli fundersam och tro att jag inbillade mig igår…
Grejen var att jag upptäckte händerna när hon låg och sov igår, så ljuset spelade mig kanske ett spratt. Eller så har de läkt under natten. Skönt är iaf att det verkar vara bra allting nu

Skönt!! Kan ju vara så att det lagt sig under natten med. Barn har nog hiskeligt bra läkkött tror jag.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!