Barn iFokus

Barn

Etikett19-utflykter-resmål
Läst 2250 ggr
johan
2009-04-05 00:01
0

Vårväder

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vilket underbart väder det varit senaste dagarna (åtminstone i Stockholm). Känns verkligen som våren gjort storslagen entré.

Vad har ni gjort tillsammans med barnen i vårvärmen?

Min 15-månaders dotter vill bara gå ut hela tiden. Både igår och idag har vi varit ute och lekt i princip hela dagen. Hon går, går och går och undersöker marken, buskarna, sandlådan.

Mvh // Johan

Telefonkontakt
2009-04-05 00:11
0

med min 8 månaders så har jag gått ut på prommenader med tunnare mössa, vårjacka och strumpbyxor och jeans. har dock inga bilder..

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

anija
2009-04-05 10:48
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har varit ute och gått med vagn mycket. Men Linnéa har även fått vara ute på vår lilla, lilla framsida lite. Det var uppskattat vill jag lova! Hon ville utforska allt! Linnéa är 10 månader

JMax
2009-04-05 11:14
0

Fredag em var vi ute o oljade in trappen, Norma hjälpte till sen röjde vi lite i trädgården och bara var ute o myste i solen. Tog en fika på trappen innan vi oljade den med.

I går röjde vi lite på fm sen åkte vi till tippen med lite skräp, vidare till en påskmarknad i Gamla Linköping sen till mina föräldrar för att fira pappa igen…det blev att sitta o sola en stund o Norma lekte i min gamla lekstuga.

I dag är det mulet o har regnat lite men vi måste röja klart trädgåreden så det blir lite tid ute i varje fall.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

AnnaLundin
2009-04-05 11:26
0

I veckan har barnen varit ute och lekt massor, i trädgården. Jag orkar tyvärr inte vara med dem ute så himla mycket pga att jag är väldigt höggravid och kass i kroppen. Men de är bra på att roa sig själva…

Igår var pappan hemma och var ute med dem, då passade vi på att släpa ihop diverse ris och grenar från träd och buskar som sågades ner i höstas, och på eftermiddagen eldade vi upp det. Brasorna avslutades givetvis med väldigt smutsiga barn Kyss som grillade korv!

DG
2009-04-05 12:51
0

Vi har också vart ute och gått, tog även en sväng till en lekpark där dottern (precis fyllt ett) fick gunga.
Hon har precis lärt sig gå en månad sen så hon vill gå mycket istället för att sitta i vagnen, dock är blicken neråt mot marken hela tiden Glad

Elisabeth-J
2009-04-05 20:53
0

Jag har legat dålig hela helgen men Robin har varit ute mycket, han har byggt koja av snön som är kvar, kanske han ville göra något innan allt försvinner. Idag var jag ute i regnställ och gummistövlar, det regnade, var lerigt och pelets skulle bäras in men så kände man verkligen av den regniga och geggiga våren, solen ska visst komma hit imorgon så då ska vi vara ute, ta med fika och åka till en plats vid sjön om nu inte Robin får andra ideer. Vilka härliga vårbilder ni har lagt in!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus