Jakten har börjat...
My började krypa för ett par veckor sedan.
Hon kryper som pappa gjorde, händerna och en fot i golvet och sedan hasar hon med rekordfart på det andra smalbenet och rumpan.
Överallt där det går ska hon häva sig upp och stå.
CD hyllorna ska få dörrar i veckan och trappan en grind.
Dörrarna till badrummen måste ständigt stängas och inga sladdar får ligga ifred. Själv måste man kolla var man sätter fötterna så man inte trampar eller ramlar omkull på henne.
Saker ligger inte där man lagt dem och hundarnas mat och vattenskålar måste övervakas minutiöst.
Än en gång har våra liv förändrats av detta lilla knytte. Visst, det har sina avigsidor men ack så roligt det är att berätta för Peter när han kommer hem vilka hyss hon gjort idag.
I morse startades frukosten med hundarnas torrisar, smarrigt som bara den. Vidare in i badrummet för att se om mamma glömt ställa undan toaborsten (tjii fick hon) och sedan hjälpa mig att tömma tvättmaskinen trots att jag febrilt försökte lassa i den.
Nu sover hon äntligen och jag skulle behöva göra något åt mig, håret, naglarna, sova, vad som helst men jag hamnar utmattad i soffan med datorn i knäet och tänker…*hahaha* vad hon är underbar, vilken tur att vi skaffade ett barn till.
Susanne 
Susanne 
Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.

Det är mycket man ska tänka på och ändra i hemmet när barnen börjar röra på sig men vilken underbar känsla det måste vara för dom att kunna upptäcka så mycket nytt på egen hand 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Hehe!! Ja det var en rolig tid!! Man fick ändra och möblera om varenda dag för att få allt att funka och för att få ha vissa saker i fred!
Folk kunde inte förstå varför nedre delen av cd pelaren alltid var tom och alla skivor låg ovanpå alla andra möbler istället…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!