God morgon i snöyran 24/11.
Morning alla!
Hoppas ni kommit/kommer att komma iväg som ni ska.
Här i Uppsala är det 30 cm snö och det blåser som sjutton. Temperaturen är bara -0.8 så det är inte så kallt men besvärligt då de inte har hunnit ploga ordentligt.
I vanliga fall brukar jag inte köra barnen till skolan men pga. vädret idag tar jag ut och rastar bilen.
Lite spännande var det då vi har bytt bil vilket jag inte ångrar en sekund, en 4wd Grand Voyager som tog sig fram som det vore en strålande sommardag, jag märkte inte ens av kastbyarna.
Kör försiktigt, det är bättre att komma för sent än inte alls.
Susanne 
Susanne 
Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.

God morgon!
Här har vi snö men inget oväder. Däremot är jag idag orolig för sonen som bor i Stockholm som ska ut och jobba i ovädret.
En sån bil har jag också kikat på så målet är väl att fixa en sån längre fram när plånboken tillåter det :)
Jag ska idag fixa lite inför morgondagen då Robin fyller år.
Önskar dig och alla andra en härlig dag!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Fyrhjulsdrift är underbart! Speciellt i snömodd. Tyvärr har vi inte det längre, men hade det förut i busbilen Subaru Impreza. Njöt alltid lika mycket när man utan problem tog sig fram och ut från inplogade parkeringsplatser och upp för halkiga backar medan dyra bilan som BMW stod still och spann med hjulen. :)
Vi har varit ute och gott i snön idag. Söder om Stockholm där jag bor är det märkligt. Snöröjningen på trottoarerna är värdelös. Bara modd och svårkört med vagnen, men när man går ut på Sörmlandsleden så är det välplogad och hur lättgånget som helst.
Mvh // Johan