En uppsats om kor.
haha:D Barn är för underbara. På radion för ett tag sen läste dem upp en uppsats som en mellanstadie-elev hade skrivit om kor. Ja, så här blev den iaf.
Min blogg: SweGizmo.se

haha! den var rolig :) Barn är för söta ibland
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Wooahahahaha!
Jag skrattar så att jag nästan trillar av stolen.
Susanne 
Susanne 
Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.

sött men jag tror inte att den är san, måste vara uppdiktad eller skriven av nån i den åldern som driver med uppgiften. man vet bättre än så där när man går i mellanstadiet..
#3: Det kan ju oxå vara så att det är en elev i en särskoleklass som skrivit denna uppsatsen. Isåfall är detta rent tragiskt!
Alltså…
Tragiskt på så sätt att den har läckt ut.
O tragiskt att den delas ut på Youtube för alla att skratta åt!
Tänk om det är precis så, o den som skrivit den hittar den.
Vad händer där med självkänslan, tro…?
Hoppas verkligen att så inte är fallet…
Precis som Roger sa, vi skrattar inte åt, vi skrattar med i denna klockrena beskrivning av en ko.
Varför är så många ( tänker på hela sajten, inte bara denna tråd) sura och negativa, är det för att det blivit mörkare tider?
Susanne 
Susanne 
Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.
Så många sura o negativa?
Här haglar fördomarna!
Jag var varken sur eller negativ…
Denna har jag hört för några år sedan som en humortext på någon humorsajt. Att den därför nu efter några år plötsligt skulle vara sann kan ni ju tyvärr glömma ;) Alla roliga historier blir roligare om man tänker att det har hänt eller att någon har skrivit det på riktigt, men denna är flera år gammal tyvärr. Gammal humortext som sagt.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]