Gå själv-vagn
Har ni haft Gå själv-vagn till era barn när de lärde sig gå? Hur tyckte ni de fungerade? Tyckte barnen om dom? Är de stabila?
Mvh // Johan
Menar du typ en sån här?

Ínget av mina barn har velat använda den förrän efter att de har lärt sig gå, men då har den å andra sidan använts väldigt flitigt att köra runt grejer i….
Precis.
Mvh // Johan

Mina barn alskade sin ga-vagn. Framforallt anvande de den till att stalla sig upp mot och ha som stod nar de ovade att sta.
Vi la ofta Lexikon i vagnen for att den skulle kannas sakrare.
Nst de var sakra pa att ga valde de lattare barnvagnar att kora saker i. Oftast inte dockor utan bilar, redskap och annat.
Ingeborg

Alla mina tre barn har haft läragåvagnar, vi har haft vagnar från Micki och Brio och dom har fungerat alldeles utmärkt. Vagnarna hängde kvar i några år, dom lekte med vagnarna länge även efter att dom lärt sig gå.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Behöver man lasta tunga saker i dom för att de ska bli stabila, eller är det stadiga i sig själv?
Mvh // Johan

Båda våra barn har använt och använder. Lilleman använder den ganska flitigt. Har en kartong med grejer i som lite tyngd nu. I början kan det vara bra med tyngd då barnet inte alltid släpper om det ramlar baklänges tex och ligger inget i vagnen så välter vagnen med.
Storebror använde vagnen ganska flitigt efter att han hade lärt sig gå också, med att köra saker i och att ställa sig i den och åka på den, barn har många ideér :D

#5 man kan ställa in trögheten på hjulen så de inte rullar så fort.
Det ska börjas i tid, det som brokigt ska bli :)
Vilken fin pyjamas Meja har, var kommer den från?
Susanne 
Susanne 
Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.

#8 finns kanske inte så mkt annat att välja på? ;)
#10: Jo då. Pernilla har hur mycket Sharespear och skit som helst. :)
Mvh // Johan

bra att hon väljer programmering framför romeo/julia! =)
#9: Jag tror pyjamasen kommer från Nameit. (Det är mormor som handlat)
Mvh // Johan

Meja ser jätteglad ut för sin nya vagn 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus