Undersökning!
Jag hoppas det är okej att jag gör en liten undersökning här som har med mitt projektarbete att göra.
Hur mycket kan du som förälder tänka dig att betala för en sk kalasbok med tips inför ett kalas? (allt från inbjudning till lekar, mat, fika, teman osv)
tacksam för svar!
Inget alls tror jag. Jag föredrar att söka inspiration på internet där det är gratis. :)

Det beror ju på hur många sidor boken har och om den innehåller bilder bland annat så jag tycker att det är svårt att avgöra innan man har sett den.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Okej :) joo det är svårt… Ca 20-30 sidor, både teckningar och foton.
Vet inte om jag skulle köpa en sådan bok alls, kanske om den innehöll recept. Gillar receptböcker även om vi aldrig någonsin lagar mat efter recept här hemma.
Tror inte jag skulle köpa en till mig själv, men det skulle kunna vara en riktigt rolig present till nån som nyligen fått barn.
Runt en hundring för skulle vara rimligt för att jag skulle spontanköpa den.
Skulle inte köpa en sådan bok och inte heller betala för att ha kalas på typ Andys lekland..sträcker mig så pass att vi hyr byns klubbstuga om barnen vill ha kalas där det är för mga för o vara hemma…gillar gamla hederliga barnkalas där barnen roar sig själva o inbjudningskort gör barnen själva..;-)