Ville dela med mig
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Nu så har min son på 4 år blivit stora killen. Första gången igår provade vi att låta honom cykla utan stödhjul på cykeln och vips idag så pinar han fram som bara den. Jag är oerhört stolt över min son, trodde inte att det skulle gå så fort som det gjort. Lägger in en filmsnutt på det.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Duktiga killen… *hurra hurra*
Filmsnutten fungerar dock inte.
Jag får felmeddelandet:
"This video is currently not available. Please try again later"
Hmmm får ta och lägga upp den på youtube istället då…..
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Jag kunde se den… Härligt vår tjej på 4 år cykla själv första gången igår så nu vill hon inte annat än att cykla
Kan testa denna länk.
Nu kan jag se den, via youtubelänken!! :)
duktig kille 
Konstigt nog så funkar även länken här nu… :)
Det är nått skumt med Google Video….
Ja det verkar det helt klart vara :)
Vad härligt! Såg nästan ut som han tänkte sticka iväg på Vätternrundan där på slutet. :)
Man blir så stolt över varje litet framsteg som gör.
Mvh // Johan
#9 Visst blir man stolt, så nu vet du vad du har att vänta dig Johan.
#10: Mm. Jag är mer inne i fasen att livet blir bra varje gång hon vinkar vid rätt tillfällen. :)
Mvh // Johan