Artikelförfattare
Är du intresserad av att skriva en artikel här på Barn iFokus? Vi har nu fått en efterlängtad funktion som gör att medlemmar kan skriva artiklar själva, vilket är väldigt trevligt :)
Så vill du skriva något är vi oerhört tacksamma, allt är av stort intresse. Just nu fungerar inte pm så skriv gärna något här i tråden så kan jag skicka pm när det är fixat.
Mvh Elisabeth-J
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Om jag kommer på något att skriva om så… Men jag är nog bättre på hundar än barn…
**MVH Cerrolyn
Jag skriver gärna, nybliven mamma till Emma 3 månader.
Vilka ämnen vill ni ha artiklar om?
#2 - frågan är snarare - finns det något ämne du känner att det behövs en artikel om? Något du känner för att du skulle vilja skriva om? Vad skulle Du själv vilja veta mer om? (just DET brukar vara bästa sättet att bli tillräckligt nyfiken för att leta reda på bra fakta om ämnet ifråga…)
/Anna, medarbetare

Jsg skulle vilja ha någon som har fått barn i väldigt tidig ålder som kan skriva en artikel om graviditeten, omgivningen, omställningen och hur det är att vara kanske 16-19 år och vara förälder. Finns det någon ung förälder som vill dela med sig i en artikel?
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Ung mamma är jag, men inte så ung som 16-19 =)
#2: Varför inte ge dig i kast med en beskrivning av hur en helt vanlig dag kan se ut för en nybliven mamma, skriven med "glimten i ögat":) Det tycker jag skulle vara kul att läsa…