Barn iFokus

Barn

Etikett03-barn-1-3-år
Läst 1242 ggr
Zebben
0

Måste bara få säga...

att jag är så otroligt nöjd med min dotters förskola!! Hade utvecklingsamtal och de är verkligen så engagerade i barnen. Det känns såå tryggt att lämna henne där och hon älskar sin förskola.

Fler som är nöjda med sina barns förskolor? Eller missnöjda? Berätta gärna varför.

Niklas
0

Vi var mycket nöjda. De gjorde allt man kan förvänta sig och mycket mer.

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Zebben
0

Ja, det är toppen när man hittar ett bra dagis! Vi fick en lyckoträff på första försöket.

lisette
0

återkommer om ngn månad

Faxlin
0

Har både bra och dåliga erfarenheter av dagis då vi avverkat några stycken med x antal olika personal. Med fyra barn får man sina erfarenheter liksom.

Har i dagsläget bara en av mina i dagisålder och hon har ett helt suveränt dagis. Personalen är underbar och barngruppen är bra avvägd. Helt super.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Tinnie
0

Jag är kanonnöjd med dotterns förskola. Personalen är lyhörd och väldigt flexibel. Om man i god tid säger till att man behöver ändra någon tid, dag eller annat så är det som regel aldrig några problem. När dottern började på förskola så var det en tillfällig avdelning, som hade endast 11 platser, man höll till i en tvårumslägenhet. Till 11 barn så var det 3 heltidspersonal För snart 1½ år sedan flyttade man till nya lokaler och barngrupperna har blivit mycket större, vilket i sig kan vara bra att låta barnen (4-5 åringarna) nu börja vänja sig vid större grupper.