dop prisent?
Nu vill jag ha massa alternativ :D Ska på barndop på söndag till en bäbis, föräldrarna är kompisar till oss. Inte jätte bundisar, men vi träffas väl då och då. Vad ska man köpa till den lilla? Tanketorka! Ungen ska heta Fredrika föresten.

Ett halsband eller armband kanske med någon söt liten berlock.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
#1 jo det funkar ju. Var på ett dop för ett tag sedan och gav ett halsband med en berlock. men på ett sätt känns det som att alla köper smycken, och så kommer ungen nästan aldrig använda grejerna.. Jag vill köpa något speciellt som sticker ut från mängden lite grann, men jag har ingen aning om vad..? :S

#2 Det är ju lite sent eftersom dopet är redan på söndag, annars finns det ju lite olika personliga saker man kan beställa, men då behöver man vara ute i god tid.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag hade inte köpt sådant de säljer hos en juvelerare (ramar, sparbössor mm) för det köper sååå många.
Di kan ju köpa kläder eller andra nytto saker.
Men om du vill ha något mer bestående som kan hålla livet ut så hade jag nog köpt en månadssten faktiskt.
**MVH Cerrolyn
Kanske ett presentkort hos barnens hus eller guldsmeden/Liam

Varför inte barn tallrikar med motiv av Elsa Beskow tex. något som jag själv funderat på o köpa i kommande barndop
tack för alla svar, men jag såg dom för sent så det fick bli en bok.. en bok som är ett måste för alla barn.. Majas alfabet, ååh bilderna är sååå fina! ville ha boken Linnea i målarens trädgård, den som handlar om Monet, men den hade dom inte inne för det var från 1985. men men det blev bra ändå ! :D