Barn iFokus

Barn

Etikett: 01-allmänt-om-barn
Läst 1736 ggr
ladysurprise
0

Min mamma får inte träfa sina två pojkar!!!!!!!!!!

min mamma är skild med han hon fick pojkarna medo han har nu då hittat en annan som hindra pojkarna (pierre o pontus) att koma till sin mamma.. Dena foster mamma springer med string o låter tuttarna fluga runt framför pierre som är 14-15.. han fick en ut skälning när han tittade på porr o fick datat förbud.. en dag kom pontus fram o tog mamma på brösten o mamma barar vad håller du på med?.. då sa pontus glat o helt spåntant att så får vi göra på pappas tjej Förvånad…

Tror ni att de kan fins något sät som jag kan hjälpa mamma på.. Vist jag är inte överdrivet försjust i mian halv bröder men mamma måste ku kuna träfa sina barn utan att den fi*tan ursäkta Språket ska hindar de..

Pontus skulle komit i går (sönda) o åkt till skolan från mamma på månda men tjaringen hindrade honom från att gå ut o fråga sin pappa o beöt sen samtalet när mamma pratade med pontus.. Pontus är 11..

Elisabeth-J
0

Det här låter väldigt märkligt men om det är sant så borde väl din mamma ta kontakt med någon myndighet och berätta om situationen? pojkarna är ju så stora så dom kan berätta själva om det dom utsätts för. Umgänget kan dom inte hindra henne ifrån så det är ju bara att hämta barnen när dom ska vara hos henne. Om dom ändå hindrar så får hon gå vidare så att det blir ordning på det för barnens skull.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

ladysurprise
0

Allt är helt sant!!! Jo deras pappa o mamma har vart på något möte o pratta en massa men deras pappa är ju som han är.. Man tycker ju att dom borde kuna de men jag tror dom är rädda för pappans sambo.. Pierre vi att hans pappa o mamma ska bli tillsmans igen så han mår väldigt dåligt ibland.. Igentligen inte med vad är de för foster mamma som hindrar barnen från att träfa sin mor? hon hittar på roliga saker för att dom inte ska villja åka till mamma.. bjuder dom på Bio o annat dom helger när dom ska till mamma..

Ser ju att mamma mår dåligt o då blir jag så lessen =(

SimsBrooke
0

Din mamma här rätt till att komma till sin mamma.. Och jag tycker du ska säga åt henne att kontakta myndigheterna och tala om detta. Förstås så kommer ju säkert den här tjejen att få dem att säga att de inte händer något. Men ni måste stå på er.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke