William 8 månader
jag säger det igen, fy sjutton vad tiden går fort. Redan 8 månader.
Han har fortf. inte börjat krypa än, lr han visar tendenser till det. Han vet hur han ska göra med benen, armarna är nästa bekmmer. Dom pekar rakt ut åt sidorna hehe. Sötnos. Sitta själv kan han iaf, men inte resa sig upp själv till sittandes. Rullar runt gör han hela tiden.
Vad gjorde era vid 8 månader? (Ni som har lite äldre då)

Vad go han är :) Ja tiden går alldeles för fort, mina barn är stora, den äldsta snart 23, den andra 21 och tredje 10 år.
Det här gjorde mina barn vid 8 månader.
1. Kröp, satt själv, reste sig upp i sängen, vid bord och stolar m.m. Gick när han var 10 månader.
2. Satt själv och ålade sig fram, kröp när han var 1 år och gick vid 1,5 år.
3. Var väldigt tidig, gjorde som 1:an men var ännu mer aktiv, åkte omkring på sparkbil när han var 8 månader, utomhus och sparkade framåt vilket var ovanligt, dom flesta kommer bakåt men han körde och styrde rätt från början :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Får man lov att vara så söt =0) Jättefina bilder !!!
Mina båda två har gått när de var 10 månader gamla. Den stora hade ju broplem att röra på sig, men det gjorde han fast han inte rigtigt kunde. Ja vissa har bråttom….
Min dotter gjorde allt på en gång när gon va 8månader..sattsig upp själv på fredagen kröp och stog upp på lördagen.. du har hon börjat ställa sig på knäna:) så det är full rulle här hemme nu ler.
Ta till vara på alla nära och kära du vet aldrig när dom lämnar denna jord <3
http://pysselgummsan.blogg.se/

När Oliwer var 5½ månad kröp han när han var 7 månader gick han mot saker (soffa, soffbord) när han var 11 månader gick han nu är han 15 ½ månad o springer för fullt, är uppe på matbordet. Han har kommit på att man kan flytta stolarna i köket till andra platser o sen klättra upp där, har desto svårare att komma ner….

Min son Markus är 8 och ½ månad. Han började krypa för 1 månad sen och ställde sig upp med hjälp i ungefär samma veva. Dra sig upp till sittandes gjorde han vid 7 mån ungefär… Nu har han börja med gåvagn här hemma.
Tror nog att det är vanligt presis som wolf_86 skriver att dem helt plötsligt gör allting. Det gjorde Markus.