engla
följer ni artiklarna om engla som försvann i dalarna?
jag tycker det är så hemskt. kan inte förstå att en människa kan röva bort en annan människa.
blir så ledsen när jag läser om det.

Jag arbetar med fallet, så jag följer inte artiklarna för det kan störa mitt arbete, men jag läste en del innan. Det är jättehemskt det som har hänt och jag hoppas av hela mitt hjärta att hon hittas välbehållen.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag vågar knappt läsa det som skrivs, man vill inte veta…
Det är ju varje förälders värsta mardröm, att barnen ska försvinna…

det som jag tänker på är den stackars mamman.
första gången hon får cykla hem själv och så händer detta!? stackars människa.

Ja man mår riktigt dåligt av det där. Den stackars mamman anklagar säkert sig själv för att det hände. Hoppas verkligen att dom hittar henne vid liv.
Ja det är fruktansvärt hemskt…värsta mardrömmen för föräldrar…
hade jag vetat hur orolig man är över sina barn o nervös när man är ifrån dem så undrar jag om jag skaffat barn…kan bli helnipprig ibland över min oro för dem!
blev ju av m Tindra en dag förra sommaren, johan trodde hon var med mig o jag trodde hon var m honom. vi fick hela grannskapet att leta…jag hann tänka tusen tankar, trillat i ngn skitbrunn som bönderna har, sparkad av hästen, kidnappad o detta varade 30 mi kanske…Engla har varit borta i x antal dagar o ingen vet mkt..HEMSKT! (Tindra hittade vi under våran dubbelsäng sovandes, lekt kurragömma o sen somnat, hihi)
Håller tummarna på att Engla lever…

Hela historien med Engla är så tragisk. Och jag tänker på henne varje dag och hoppas hon snart kommer hem igen.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jag läste nu att mamman fortsätter leta i skogen och jag kan förstå det.
HUR ska man som förälder kunna fatta beslutet att sluta leta efter ett försvunnet barn?
usch, jag hoppas jag slipper hamna i denna situation….
Jag orkar inte tänka längre stunder på detta med Engla, känns som om hjärtat ska brista när bilder dyker upp i huvudet på mig. Stackars mamma, och stackars flicka!

Ja, det är ju hemskt. Föräldrarnas värsta mardröm är ju att tappa bort sitt barn, följer med dom artiklarna. Vi pratade om det i skolan, eller iaf i min klass i fredags med…
Men vilka sidor var det han var inne på? Han raggade (Han som är misstänkt för att vart med/kidnappat henne, som är häktad? tror jag det var..) har för mej att det var typ Kamrat han var inne och raggade småflickor på?
Elisabeth, du vet inte nått om det om du jobbar med fallet?

Som sagt i en annan tråd, nu har hennes kropp hittats och 42-åringen har erkänt:'(
Tände ni ett ljus vid 21? Flera av mina grannar tände levande ljus.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

jajjemen. i varje fönster ut mot vägen!
eg är det inte bara synd om mamman. pappan är ju i spanien. har de fått tag på honom än?
Jag hade inte uppmärksammat uppropet om att tända ljus och vid den tiden på dygnet igår satt jag i bilen på vägen hem från Västervik.

#12 Ja pappan vet om det enligt tidningen i alla fall.
jopp tände strax efter när jag kom hem…såg inte ngn granne ha tänt ljus…