Plötsligt borta
Nu är Robin 10 år och helt plötsligt så är hans rum rensat på leksaker
dom har han ställt i källaren för han har minsann slutat leka. det som finns kvar är bandy och hockeyprylar, böcker och några småprylar som pennor m.m. Dom nya tranformers som inte är använda trots önskningar i julklapp finns inte heller kvar i rummet.
När mina stora pojkar var i den åldern så lekte dom fortfarande med bilar och annat men det verkar som att det idag har gått ner i ålder på när dom slutar leka med sakerna, även hans kompisar har tydligen gjort likadant.
När slutade era barn leka med leksaker?
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Det var tidigt.. Synd då man borde vara barn längre.. Har inga ban än, så jag kan inte svara..
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Mina barn slutade oxå med leksaker i den åldern.

10 år?! Sjutton e ju massa år kvar o leka på… ? :O
Varför sluta leka? *S*
Är snart 13, och öhm, leker väl inte kan jag ju inte påstå, gör nog ingen i min ålder, men tror syrran var 14 när hon slutade leka med barbie, så om jag skulle vilja hade jag fasen fortsatt. men man tröttnar ju…
Därimot skulle/kommer jag gärna leka med mina syskonbarn, nu är dom ju under 1 år båda två, det är väl inget man vill växa ifrån? ;)
min son blir 10 år,, men han leker som tusan med lego i alla fall..
samma med min son, han var nog också 10 när leksaker försvann från rummet rena ekot där nu…