Barn iFokus

Barn

Etikett02-barn-0-12-mån
Läst 1191 ggr
Believer
0

William 6 månader idag.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja herregud.
Idag blir vår son 6 månader.
Ska tiden gå så här fort?? Haha.

Believer
0

Nyvaken

Believer
0

Lite putt

blondifire
0

jappSkrattande det går alldeles för fort.min förstfödde blir 18 i sommar,ja menar, hur gick det till?! kommer ihåg som igår när hhan var i samma ålder som din söta william så passa på o njuut..

S*Winsnes Wilda

Elisabeth-J
0

Grattis William! :) Ja tiden flyger iväg! Mina grabbar är nu 22,21 och 10 år, säger också, vart tog tiden vägen? Det var ju inte länge sen dom satt i barnvagn känns det som.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Believer
0

Skönt att det inte bara är jag som tycker tiden går för fort =)

Man vill ju gärna att dom ska vara små och gosiga lite längre, dom växer ju upp alldeles för fort.

Kändes som det var igår han var så här liten (15 timmar gammal) --->

Hannapanna
0

oj oj ! Grattis William!!

Linda
0

Vilken sötnos han är!!!

Jo tiden går fort när jag tittar på mina så kan jag inte fatta vart dessa 6 och 4,5 åren tog vägen heller:)

Njut av tiden:)

Believer
0

#6. Han tackar och bugar hihi

#7. Tack =P Jadå jag njuter i fulla drag! Hehe.

Igår och idag har han försökt sig på att krypa! =) Fast det blev mer krypning med benen och hasande med armarna. Så söt så =)

Carita
0

ojoj vad tar tiden vägen? Grattis på 6 månadersdagen William!

Linda
0

#8 De e så söta när de försöker krypa, min dotter var 7 månader medan sonen var typ ett år..hihi han var lite sen:)

Believer
0

Ja, det är ju så himla olika när dom börjar krypa. Varken jag eller sambon kröp alls. vi var för knubbiga haha. Vi hasade oss bara fram. hehe

Linda
0

#11 Ha ha för knubbiga? hihi

Det e totalt olika, när jag gick på öppnaförskolan var det en liten kille som gick när han var 9 månader, såg helt okontrollerat ut och ganska kul…Men den stackars mamman var helt sönder stressad eftersom han rammlade hela tiden..Så det e ganska skönt när de är lite sena..

Ha det så bra!!!