William 6 månader idag.

japp
det går alldeles för fort.min förstfödde blir 18 i sommar,ja menar, hur gick det till?! kommer ihåg som igår när hhan var i samma ålder som din söta william så passa på o njuut..
S*Winsnes Wilda

Grattis William! :) Ja tiden flyger iväg! Mina grabbar är nu 22,21 och 10 år, säger också, vart tog tiden vägen? Det var ju inte länge sen dom satt i barnvagn känns det som.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

oj oj ! Grattis William!!

Vilken sötnos han är!!!
Jo tiden går fort när jag tittar på mina så kan jag inte fatta vart dessa 6 och 4,5 åren tog vägen heller:)
Njut av tiden:)

#6. Han tackar och bugar hihi
#7. Tack =P Jadå jag njuter i fulla drag! Hehe.
Igår och idag har han försökt sig på att krypa! =) Fast det blev mer krypning med benen och hasande med armarna. Så söt så =)

ojoj vad tar tiden vägen? Grattis på 6 månadersdagen William!

#8 De e så söta när de försöker krypa, min dotter var 7 månader medan sonen var typ ett år..hihi han var lite sen:)

Ja, det är ju så himla olika när dom börjar krypa. Varken jag eller sambon kröp alls. vi var för knubbiga haha. Vi hasade oss bara fram. hehe

#11 Ha ha för knubbiga? hihi
Det e totalt olika, när jag gick på öppnaförskolan var det en liten kille som gick när han var 9 månader, såg helt okontrollerat ut och ganska kul…Men den stackars mamman var helt sönder stressad eftersom han rammlade hela tiden..Så det e ganska skönt när de är lite sena..
Ha det så bra!!!