OT - Jag skall bli moster
I helgen träffade jag mina systrar och då berättade min äldsta lillasyster att hon är gravid :oD
Hon är bara 8 veckor gången än så det syns inte än men kanske har hon fått en liten bula när vi ses i mars igen när hon kommit hem från sina 6 veckor i Chile ;o)
Bebbisen kommer nog bli en mörk skönhet med en mamma som är mörk med tjockt vackert hår och en pappa som är från Chile :o)
Min äldsta son har ifrågasatt varför han inte har några kusiner och tjatat om att nu vill han minsann även han ha kusiner…gissa om han blev glad när jag berättade att hans favivs moster ska få en bebbis :oD
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

oh vad roligt! grattis.. =)

Grattis! Jag ska med bli moster :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Grattis!

CBA *Ler* Min syster har också tjockt svart hår och pappan kommer från Grekland :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

#4 Vad festligt :oD
Jag blev faster för andra gången i höstas o nu så ska lilleman döpas o JAG ska få hålla honom i kyrkan!!! Hihi kul! Hoppas han bara sköter sig;-D får nog dit o fjäska för honom…

Grattis :-) tyckte det stod OT- Jag ska bli monster
Haha xd

#7 Fast det blir man oxå ibland ;o) :oD
Jättekul..jag har själv varit moster
och är det på avstånd..
Och jag skall bli farmor för tredje ggn. Min sondotter fyllde 2 år igår och hennes halvbror fyller 8 år i april och då kommer tredje syskonet. Min storasyster skall också bli farmor i april men det är hennes första barnbarn. Grattis alla mostrar här i inlägget.

Skojjsigt!
Såp typiskt här nu när vi flyttat utomlands så har jag gått och blitt faster sedan kommer jag bli moster igen om ca en månad sedan igen när styvsyster får en till så här kryllar bebbarna.
Men mina barn tycker att det e lite kul och få maila och skicka små paket till bebisen som heter Emma som kom i julas iaf.
:)/Linda