Ett livsöde till
Tänk dig att din dotter blir våldtagen och gravid, blir mamma när hon själv fortfarande bara är ett barn. Läs mer här om Hend 12 år.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Vet inte vad jag ska säga…total uppgivenhet. Vill göra ngt…känner mig illamående… Var det m beräkning han hoppade på en flicka från en fattig familj? Lika illa vilket som men lättare att slippa undan där…
Undrar om ngn tänker starta en fond…tänk att få bidra till hennes skolgång o till andra i samma situation. På ngt sätt visa att omvärlden ser ner på sådana handlingar o stöder offren.
*Puh*!

#1 Jag känner som dig, jag vill kunna göra något för att kunna hjälpa både den flickan och jag vill göra något mot dessa hemskheter som förekommer. I en del länder finns det män som har aids som våldtar små barn för att dom tror att det gör dom friska. Men vad händer istället? Jo ett barn blir skadat i både kropp och själ och blir dessutom smittad.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

#2 Så unga som möjligt ska de vara. En av anledningarna till att det våldtas så många spädbarn i vissa länder.
Det är skrämmande att det talas så tyst om det och att föräldrar skambelägger döttrarna istället för att göra som Hends föräldrar och kämpa.