slut på fantasi
nu har loke lärt sig att sitta själv, väldigt skönt faktiskt.
han reser sig i sängen, enbart där.
vad kan jag träna med honom? eller försöka lära honom rättare sagt.

Hihi
GRATTIS GRATTIS säger Jag
..tycker att tiden rinner iväg och så stor Loke har blivit. Visst är det härligt när De små sitter själv, tror det är bara att vänta, och VIPS så gör han allt själv..det går av bara farten..Lycka Till & Kram på Er.
Mitt barnbarn fyller 2 år, nu den 9 december..och han pratar långa meningar..Det är så himla underbart med barn
Och RETAS med Mig REDAN

Jag har aldrig tränat mina barn. De lär sig genom att vara med och när de är mogna för det.

Jag har heller aldrig tränat mina barn
Att vara med dej är gott nog…han kollar in dej och härmar, låt honom delta/vara med så mycket som möjligt då kan han utforska sin värld under trygga förhållanden och tar till sej det han behöver då barn i din sons ålder inte behöver träning utan närhet och trygghet vilket han får bäst genom dej och pappa om han finns närvarande. Hopas att du förstår vad jag menar när jag säger att du/ni är det bästa han har.

hum härmar mig? så mao ska jag krypa omkring på golvet o se om han tar efter?
han kryper i soffa/säng när där är saker som han kan ta sats mot, men inte på golvet. där blir han bara frustrerad och förbannad.
sånt kommer automatiskt! Bara låt honom vara mkt på golvet, ge honom möjlighet att röra sig. Ge honom leksaker eller andra andra saker som verkar lockande att närma sig…då kommer han så småningom krypa/åla mot det eller mot er!!!!!

men jag har inte hjärta att låta honom vara på golvet när han verkligen skriker av frustration av atth an inet kommer ngn vart.
du får aktivera honom m leksaker grytor slevar etc. måste väl var nöjdare nu sen han kan sitta upp! En ny värld ju!!!

Han vill ju inte sitta utan stå helst. Han sitter i gåstolen, men inte hela tiden.
har ni ngn lära- gå- kärra? BRIO.s röda lilla kärra dem är perfekta när barnen börjar bli så stora så de vill gå! Har tyvärr inte min kvar annars kunde du lånat den o testat om det hade passa herr´n!

Jag är nog lite hönsig. Vi har en sån vagn, men han är ju så ostadig än så han hade bara åkt i backen. Gick med honom bak en aktivitetsbräda igår. Han tyckte det var jätteskoj, men benen höll inte honom uppe.