Barn iFokus

Barn

Etikett03-barn-1-3-år
Läst 816 ggr
Sparven88
0

Läckande blöjor

God morgon! Vi använder Liberos up and go till vår son på 15 månader. På dagarna fungerar de bra, men på nätterna läcker de alltid. 4 gånger den här veckan har vi vaknat på morgonen och då har sonen varit jätteblöt och kall, och sängen och pyjamas lika så. Någon som haft liknande problem? Vi ska köpa någon annan blöja och se om det blir bättre. Blir så galet mycket tvätt och framför allt är det synd om sonen.

jackiejohn
0

Libero up o go har läckt nattetid här också, så vi har helt enkelt libero comfort på natten och till dagis (dagis vill ha tejp blöja) funkar utmärkt! :)

[TanatosNyx]
0

Alltid tejpblöja på natten här. Går inte annars.

fluffis
0

Usch vad jobbigt. Vi har Libero touch byxblöjor. Har råkat ut för läcka en enda gång. Det är nog enda sättet för er att prova er fram med något annat. Hoppas ni hittar något som funkar!

Sarah
0

Aldrig up&go på natten här :)

Sparven88
0

Det är så alltså?! Hittade en "vanlig" blöja ikväll som jag satte på lilleman innan han somnade. Så nu återstår att se imorgon om det funkar bättre! Förhoppningsvis slipper jag mer tvätt och har en torr pojke imorgon :)

soundtrack
0

Vi körde oxå tejpblöjor på natten fram till i somras, nu har vi up&go på natten. Aldrig haft problem med blöjläckage.

[TanatosNyx]
0

Vi hade länge en fas där jag fick byta blöja 2ggr/natt för att hålla torrt..

fackdack
0

Till våran två åriga kör vi pempers pants på natten super bra ! Och på dagen har vi inget men dem håller jätte bra då hon kissar för mycket på natten då hon dricker nästan en liter problem natt :') men förr då läckte det ganska mycket hos oss med men tog då en storlek större i blöjorna:)