Barn iFokus

Barn

Etikett: 01-allmänt-om-barn
Läst 746 ggr
Fridaaaa
0

Vad kan man hitta på? :)

Den 28e ska vi vara barnvakter åt svägerskans små, en på 1,5 år och en på 2,5 år.
Vad kan man hitta på? Vill  åka och göra något med dem :)
Som inte är allt för dyrt :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Thiah]
4

Helt ärligt, ni bor vid skogen så gå dit. Låt dom leka där. Bättre plats finns ju inte! Gratis , toppen på alla sätt och sen kan ni ju ta in pysselsaker från skogen. Köp lite färg eller garn så kan ni pyssla efteråt. :)

Fridaaaa
0

#1 Hade helst velat åka iväg och göra något :) Jag själv är sugen på att komma iväg och inte mest vara hemma :) Ute i skogen är vi emellanåt ändå med dem så :)

Karmatarerskanise
0

I dom åldrarna skulle jag påstå att lek Och pyssel hemma och i skogen ger barnen mest.  Finns inte mycket att göra i stan eller på lekland med ett så litet barn som det minsta.

soundtrack
0

#3 där har du fel, min dotter har älskat lekland sen hon var drygt 1 ;) och då inte bara "toddlerarean" utan hon har klättrat runt för fullt i hela leklandet. Så något lekland skulle jag rekommendera om ni vill hemifrån TS.

Karmatarerskanise
0

#4 personligen hade jag inte vågat dit med ett så litet barn. Speciellt inte med någon annans :)

Har sett hur vilt det går till om det är mycket folk där. Men visst. Går man dit när det är lugnt så.

Fridaaaa
0

#3 det är lugnt. Hon är van att vara med och varit på lekland några gånger :) Hemma hos oss finns inte mycket att göra Heller. . Och roligare att komma iväg än bara vara hemma också :) Samt man vet inte hur vädret är.

soundtrack
1

#5 man får välja rätt tidpunkt att åka dit bara. Den 28 är väl en vardag? Det brukar, iaf i vår stad, alltid vara mindre folk och lugnare på vardagar.

Fridaaaa
0

#8 japp är det. Ska kolla öppettider och så . Kolla med sambon med :)

typjessica
0

Finns det kanske någon fin lekplats? Som dom inte är vana vid?

Fridaaaa
0

#9 Känner inte till så många, men kan ju alltid höra mig omkring :)

[postmortum91]
0

Har ni inget ställe med bondgårdsdjur som ni kan åka och dricka varm choklad, kolla djuren och ha mysigt. 😃

Fridaaaa
0

#11 Deras mormor har bondgård med kor, får och sånt :)