Ot: Såpbubble låt
Har varit på två öppna förskolor med babysång, båda två har spelat en låt nör en tjej sjunger i stilen "du är det finaste jag har" samtidigt som ledaren blåser såpbubblor. Kankse långsökta, men vet någon vilken låt det kan vara? 😉
Kan det vara Björn Afzelius låt "Du är det finaste jag vet"?
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Tyvärr den är det inte
Är det en lugn låt? Kan du några mer ord?
Mellantempo och jag är inte exakt säker på orden. Det enda mer jag kommer i håg är "när du sover…" Gissar att det inte hjälpte till något 😉 Ska ev till öfs på onsdag, får fråga då om ingen kommer på vad det kan vara för låt 😊
Låter intressant, hoppas du får tag i namnet :-)

Det vackraste, av Cecilia Vennersten :)
#6 aahh jaa. Såklart. Visste väl att jag borde veta vilken låt det är

Jag tog det på "när du sover" :P
#8 jag hann inte tänka på det imorse men nu framstår det ju som självklart. Sjöng delar av den sången för Joel när han var mini("delar" egen version vad det nu kallas… ;) )

Fantastisk låt :)
Det är en fin låt, men det är tyvärr inte den. Den går mycket snabbare den låten jag söker

What? Jag som var så säker :)
Kansken är en omgjord version. Så den blir vaken vänlig ;)
Jag har lyssnat på texten och det känns som det ej stämmer. Får hoppas jag hinner på onsdag (vi har föräldragrupp till 14 och babysången börjar 14 så kan bli tajt).
Nu har jag låten 😊 Ullebulle -finaste jag fått https://vimeo.com/50078104
Här sitter jag i bilen på Ica maxi parkeringen och bölar, hormonerna bara flödar. Låten var så otroligt vacker, jag hoppas att jag kommer bli en sådan förälder, raka motsatsen mot mina föräldrar. En förälder som trotts barnens dumheter alltid kommer älska och förstå att det inte alltid är så lätt att veta vad som är rätt eller fel, som inte gör allt för att fya en om man gjort något dumt så att man ska skämmas öronen ur en utan snällt förklara varför det inte var bra att göra på det där sättet. Tack för att du hittade den, den var vacker, fick mig att tänka, minnas och framförallt känna inspiration inför mitt egna föräldraskap :-)
#16 Jag hoppas också att jag blir en sån förälder , hade det också tvärt om som liten tyvärr. Vi ska fixa det ska du se 😊
#17 det hoppas och tror jag nog :-) En mycket fin text hur som :-)