Yay hon har lärt sig något nytt
Yaay jag är jätteglad! Idag lärde sig Clara något nytt, det roligaste framsteget hittills. Coolt att hon bara från ena sekunden till den andra gör något helt nytt. Idag när hon låg på rygg började hon stödja dig på benen ovh sköv sig själv lite framåt och nästan vände sig tack vare benen. Sedan på magen vände hon sig en gång till ryggläge. Hon blev 3 månader i söndags. Jag är jätteexalterad.
Men va kul, heja Clara!!
Här är det lång väg kvar dit, men hon är ju född en månad för tidigt :)
*Det blir som det ska*
Medarbetare på Gravid iFokus
Jag trodde också det var långt kvar. Kändes som det stod still men senare idag bara kom det från klar himmel. Hon kunde det inte imorse
Vår lilleman har också vänt sig två gånger till rygg, dock var det nog bara tyngdlagen eftersom han bara var en månad när det hände ;) Men jaa.. Tror storebror var 4 månader prick då han vände från rygg till mage och det brukar ju hända senare än tvärtom så 3 månader är nog helt rimligt. Heja heja! Snart springer dom 😎
Hej Clara :) Är alltid lika roligt när dom lär sig något nytt:D
Livet är som en chockladask men vet aldrig vad man får/ Forest Gump
Yeeeah, !!🤗
✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜

Underbart :) Det finns inget bättre än när ens lilla skatt lär sig nya saker.
mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar
Hon har vänt sig från mage till rygg flera gånger idag så nu vet jag att det inte var en slump förut :) Dock kan hon inte få sova i soffan längre ifall hon rullar ut
Det är så himla kul när de små utvecklas! Men det kommer ju ofta till ett pris, att man får göra det mer barnsäkert :)