Barn iFokus

Barn

Etikett03-barn-1-3-år
Läst 1366 ggr
[Anata]
0

Känns konstigt

Jag har en underbar dotter på 18 månader. Hade en jobbigt graviditet och en traumatiserad förlossning.

Nu har jag börjat arbetsträna efter att af vill detta. Som tur är de med hästar.

Nu har jag arbetstränat i 3 veckor 3 dagar i veckan. Detta blev hastigt för dotter även för mig. Där på har jag 2 personlighetsstörningar som är krävande i sig.

Nu efter 3 veckor har jag märkt att min man set de som ett tvång att vara hemma med dotter som blev sjuk förra onsdagen vilket blev akut sjukhus i lördag. Jag få som är mamma fru extra mamma till två flickor som är manens sen innan. De blir en stor roll för mig. 
Där på ska jag arbetsträna.

Jag tycker att allt känns fel och konstigt. Gubben mår skit sen innan. Mår uppenbart sämre nu. Gnäller på allt. Dotter som var jätte mammig innan har totalt valt bort mig :'( vilket gör de ännu jobbigare för mig. Varje gång jag går hemme ifrån så slås jag med varje millimeter inom mig för att ta nästa steg. Jag vill inte lämna henne. När jag inte är där även när jag var hemma hon på dagis. Så fick jag upp hemska bilder i huvudet jag mår skit ingen lust att äta mm.

När jag ser min älskling så försvinner allt för att jag kan ta henne krama henne leka med henne mm. Men dom dagarna när jag inte ska jobba får jag inte gå på toa in i köket mm. För hon ska med mig. Hon gråter och skriker om jag stänger en dörr. Hon blir hysterisk när jag tar jackan. Kanske ska flytta den eller hämta något i den. Jag måste passera dörren vart jag än ska i lägenheten. Så fort jag ska passera dörren blir hon hysterisk.

Jag vill INTE lämna min dotter. Jag vill knappt sova på natten :-\ jag vet om att de låter konstigt. Någon kommer säkert säga kontakta psyk och snacka med någon om detta. Jag har försökt. Dom fattar inte.

Min dotter var bara några minut gammal när min livmoderkaka inte släppt och jag fick akut opereras efter att tappat 2,2 liter blod vid förlossning plus något mer på op. Jag lovar er. Jag ser mitt liv få vingar och känslan att hon var bort. Fan de får mig att gråta än.

Jag är skit rädd att något ska hända när jag är ifrån henne som gör att jag inte får träffa henne igen.

Förlåt för felstavningar fel formuleringar. Jag har dyslexi