(S) Sleichhästar
Hej! Jag har 40 stycken sleich hästar till salu. De är ganska dyra att köpa i butik,ca 60 kr styck. Dessa hästar är i fint skick och endast använda i samlings-syfte. Men de är roliga att leka med🙂
allihopa tillsammans kostar 700 kr, men vill man bara köpa en eller två eller tre eller fler så går det självklart bra. Säg vilka som är av intresse så kan vi fundera ut pris tillsammans. Annars så kostar de 20 kr styck.
Bilderna kommer i kommentarerna :)
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
// Linah
Gerbilsidan
// Linah
Gerbilsidan
// Linah
Gerbilsidan
det funkar ju inte😕
// Linah
Gerbilsidan
// Linah
Gerbilsidan
Jag försöker senare igen men bilder,eftersom det inte funkar ._.
// Linah
Gerbilsidan
lollynonna försökte du ladda upp bilder från mobilversionen på mobilen/plattan så hade sidan sannolikt inte laddat färdigt.
När du bifogat för att få in bild. Skrolla längst upp på sidan för där finns då en liten blå stapel som går tvärs över. När den stapeln är borta så har sidan laddat klart och då ska bilden komma med in.
Jag lägger in bild som visar vart stapeln finns (pilar pekar på den) och hur det ser ut. Längst till höger ser man att det är lite ljusare och det visar att sidan inte hade laddat klart.
När du ser att den blåa stapeln är borta så får du skrolla ner igen och klicka på publicera.
Annars kan du gå över till fullversionen och skriva och lägga in bilder för då ser du direkt i rutan under när bilden kommit in. För att gå över till fullversionen skrolla längst ner på sidan och klicka på visa sajten i full version. Sen när du vill över till mobilversionen igen så gå längst ner på sidan så finns en länk mobilversion.
.