Barn iFokus

Barn

Etikett02-barn-0-12-mån
Läst 1886 ggr
jackiejohn
0

Barngrindar, vilken är bäst?

Barngrindar ja vilken är bäst?

Har sett här på iFokus att ikea återkallar sina men det var ingen grind som föll mig i smaken ändå..

hade tänkt mig såna där grindar som man lyfter upp ena änden på, de känns rätt smarta. Men hitta inte var det säljs sådana..?

Vilken/vilka barngrindar tycker ni är bäst?

ChristineL
0

Vi hade Patrull Fast från ikea (dvs inte den som återkallas), och den funkade kanon, har inget att klaga på :) På öppna förskolan har dom den återkallade varianten mellan två rum och jag tycker den är krångligare.

Ria74
0

Vi har inte haft någon grind, körde med en lövhäckssida som vi fäste med buntband bara.

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

[WickedAlly]
0

Vi har en spjälsängssida som trappgrind :p Fastnade i djungeln och tog fram den provisoriskt, men nu flera månader står den fortfarande där.. Hoppas det trillar in fler tips. Känns som att det är dags att ta tag i det där nu.

[Thiah]
0

#3 vi har också en spjälsängssida! 😃Och ett kompostgaller.🤪

Vår barngrind ligger nere i källaren. Hr ändå ingen bra plats att fästa den på. 😛

jackiejohn
0

Kollade på Ikeas grindar idag men inget som föll i smaken..behöver 3st två till trappen och en innanför källardörren och katterna måste kunna komma igenom då de har sitt eget krypin med mat,vatten,bädd i källaren…😁 Tror jag vill ha en sån där man gåller upp mot ena sidan då katterna kan komma emellan men hittar inte den typen av grind någonstans…

ChristineL
0

#5 - Våra katter tog sig under vår grind så så sett bör det inte vara några problem, om ni inte har gigantiska katter ;) Vi har iaf en skogis så hyfsat stor.

jackiejohn
0

6# Jaha.. Får mäta ordentligt och ta en kik till! :) Var så inställd på att de ska gå emellan spjälorna :p Nä dom är hyfsat små skogskatt/bondkatt ;)

em.nord
0

Har biltemas grind. Snygg och billig. Håller hundarna borta från sovrummen ;) Något som är både negativt och positivt är att den stänger sig själv…

Mvh Emma, Låt inte rädslan att förlora hindra dig ifrån att spela!

medarbetare på Jack Russell Terrier ifokus

emmans blogg