Barn iFokus

Barn

Etikett18-utrustning-säkerhet
Läst 1768 ggr
mnilep
3

Avbetalning?

Då vi stött på hinder i livet, så har jag nu inte längre råd att köpa barnvagnen jag så länge kollat på… NEJ tänker inte köpa beg igen då våran första var utsliten & trasig & som ny förälder som aldrig kört en barnvagn så vet man inte om allt man ska kolla på.. man ser bara himmelriket…. Så tänkte höra om man kan köpa på avbetalning någonstans? Hittar ingenting :( vill ha en Emmaljunga scooter air… Kollat på nätet men hittar inget om återförsäljare heller…

tlover
0

Bara en tanke, vet du att ni kommer att behöva/att ni behöver en barnvagn?

En bärsjal kan man om man har tyg hemma sy själv (finns mönster på internet) och även om man inte har tyg hemma så är dom betydligt billigare att köpa än barnvagnar.

l'm back

[WickedAlly]
0

Vart bor du någonstans?

mnilep
0

Ja vi behöver en barnvagn, bärsjal går ej då hon börjar bli för tung för mig att bära en längre tid, hon är över året.. "/ Örebrotrakten bor vi.

[WickedAlly]
0

Här kan man köpa på avbetalning, och hämta vagnen i Karlstad. Emmaljunga skickar ju tyvärr inte sina vagnar. 

Hittar ingen närmare Örebro just nu, men en timmes körning kan det ju vara värt :)

ChristineL
0

Kolla med Barnens land i Marieberg, jag har fått jättebra service där. Dom kan säkerligen beställa och fixa avbetalning.

mnilep
0

Ok får kolla upp det :)