Är de här seriösa?
Tänkte beställa från den här sidan i julklapp till min son men tyckte inte sidan såg så jätte-seriös ut. Någon som vet om det är värt att beställa härifrån?
Ha en bra dag! // Pernilla
Känner inte till sidan och jag drar mig gärna från att köpa från sidor utan "Trygg E-handel" märkning.
Trygg e handel märkning? Vad är det? Sen hade jag dragit öronen åt mig när de ibland har översatt till svenska och ibland danska(?) på hemsidan. Känns konstigt
Carsten Sommerskov som gjort skivorna eller materialet är dansk, så det är säkert därför det står på både svenska och danska.
Att sidan inte ser seriös ut kan bero på att man valt att göra sidan själv istället för att hyra in någon som skapar sidan åt en.
Det säkraste för dig som konsument vore nog att välja faktura som betalningsalternativ då du faktiskt får hem varan innan du måste betala den. Är sidan fejk kommer inga skivor och inte heller någon faktura.
Lycka till 🙂
-
Säger magkänslan nej så gå på det tycker jag!
/Christine
#3 Jag hade inte hört talas om den tidigare, det är synd däremot att man köper den tjänsten som butik, mindre butiker (som ändå är seriösa) har ju inte råd med det då.
l'm back

Alla sidor där man kan välja faktura brukar jag handla från. Då behöver man inte betala varan förrän man verkligen fått den och det känns tryggt tycker jag.
mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar
#4 jag förstod att han var dansk men för mig blir det ett dåligt intryckt då det känns hafsigt gjort.