Barn iFokus

Barn

Etikett25-off-topic
Läst 1610 ggr
Cindy S
0

Tips på mattor?

Ni med barn har nog mycket råd angående mattor och fläckborttagning. Jag ska ha en kaninvänlig stor matta som

a) inte är omöjlig att tvätta med rätt medel om kaninen skulle ha en olycka. Va tycker ni är lätt att göra rent?

b)inte kostar "för" mycket(om mattorna är i samma prisklass finns det väl inget att göra)

c)inte har ludd som lätt slits av. Kaninen kan ju i värsta fall börja tugga.

Ta-Sia har inte börjat gilla trägolv, och istället för en massa trasmattor överallt som jag kommer snubbla ihjäl mig på tänkte jag kolla ifall stora stabila mattor kunde vara ett alternativ.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

JeFo
0

Rusta har bra mattor till bra priser tycker jag. Vi använder "ta bort" och det har tagit det mesta. Runt 28kr på Ica.

ChristineL
0

Jag tänker mig en "bilmatta". Ofta mycket färger om det skulle bli en fläck dom inte går bort så kanske den inte syns så väl. Och det är ju väldigt kort lugg på dom så inget för en kanin att gnaga i direkt.

https://www.google.se/search?q=bilmatta&espv=2&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=xilWVJi3D4OVas_SgKgL&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1366&bih=643

Cindy S
0

Tack, bra råd.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -